f t g m
Copyright 2024 - Custom text here
× Hallin tarinat täällä

Projekti Clubi

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 4 months ago #807 by mick
Replied by mick on topic Projekti Clubi

Rummut järjestelin tuonne jääkaappien päälle, eivätpähän vie turhaan tilaa. Yksi flipperi, Madamoiselle, tuli myytyä :( Tuollainen osakasa olisi seuraavaksi rakenneltavana


Ja muutama hetki myöhemmin, värkki on valmis :)


Mitenköhän nämä säilöisi? Jonkinlainen teline tms pitäisi rakentaa

Please Kirjaudu to join the conversation.

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
5 years 7 months ago - 5 years 7 months ago #1096 by mick
Replied by mick on topic Projekti Clubi

Tee-se-itse -kiinnikkeitä :D Tarvii saada laitteita kiinni putkeen. Putki liian paksua minun isoimmillekin kiinnikkeille. Mutta jos yhdistää pari kiinnikettä, niin riittäisikö? Ja mitä laitteita pitää kiinnitellä..?


Jonkinlaisia diskovaloja tuli ostettua pari vuotta sitten. Ne ovat lojuneet tuossa tiskillä, vieneet lähinnä tilaa. Sen verran viritelty käyttöön, että jatkojohdoilla nuo saa toimintaan, hauskuuttamaan saunailtoja :D Mutta jos ne nyt väkertäs ihan paikoilleen? Johonkin katon rajaan missä eivät vie tilaa. Eikä ole heti hajoamassa...


Jälleen tarvii kaapeleita. Ei kun omia varastoja tonkimaan


Ja sieltähän löytyi mukavasti tuollainen pätkä MMO ohjauskaapelia, 27 x 1,5mm johtimilla. Uuden hinta olisi näköjään 8,80€/m, ainakin Finparttialla :) No juu, onhan tuossa kuori vähän elähtäneen näköistä, mutta toimivaa kaapelia jokatapauksessa :D Ja hyllyllehän se piiloon tulee, heh

Itsetehtyjä diskovaloja varten jokus teinkin oman threadin. Pistän muutaman kuvan sieltä tähänkin ketjuun, mutta alkuperäisen jutun voi vilkasta täältä:
http://projektit.biz/index.php/foorumi/projektit/182-discovalot-tee-se-itse

TuplaStrobon rakentelua


TuplaStrobo valmiina


Diskovaloja katossa


Diskovalojen ohjainboksin rakentelua. Arduinolla ohjataan releitä, releet käynnistelee eri valo-ohjaimia, stroboja yms.
Last edit: 5 years 7 months ago by mick.

Please Kirjaudu to join the conversation.

Time to create page: 0.148 seconds