f t g m
Copyright 2024 - Custom text here
× Hallin tarinat täällä

Sauna

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
5 years 11 months ago #1036 by mick
Replied by mick on topic Sauna

Minun hieno hana... Yleensä aina tyhjennetty käytön jälkeen, vaan sehän riittää että kerran jää vedet sisälle ja tulee pakkanen. Eli halki meni


Uutta hanaa, eli käytetty hana puhdistettu ja sai uuden maalipinnan


Uusittu hana paikoillaan! Nyt tuo seinässä oleva peitelevy näyttää ihan kamalalta... Kai se pitää uusia sekin jossain välissä


Toimiva värkki taas :)

Please Kirjaudu to join the conversation.

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
5 years 11 months ago #1040 by mick
Replied by mick on topic Sauna

Noniin, muistinpas ottaa kuvan tästä uudistetusta saunan ohjauspaneelista :) Eli kuten tarroissa lukee, saunan saa napista päälle(ja lisättyä käyttöaikaa aina tunnilla per painallus) ja sammutettua. Punainen ledi näyttää että sauna päällä, ja jos se vilkkuu niin aikaa on jäljellä alle 10 minuuttia. Alin keltainen ledi palaa jos aikaa yli tunti, ja vilkkuu jos aikaa 30-60min. Ja loput ledit toimii samalla tavalla, paitsi 2 ja 3 tuntia. Ja saunan lämpötilankin näkee tuosta näppärästi :)

Please Kirjaudu to join the conversation.

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
5 years 7 months ago #1097 by mick
Replied by mick on topic Sauna

Ääntä saunaan! Joku sanoo että saunassa pitää olla hiljaista. No, sammuttaa vahvistimen sitten. Joku sanoo että poppi pitää raikata oikein kunnolla! Itse pidän että musiikki kuuluu juuri ja juuri, eikä keskustelu häiriinny. Eikä tarvitse ääntä korottaa. Tällaisia kajareita kulkeutui minulle, ja ajattelin kasata näistä saunaan sopivan setin


Liimalla kiinni toisiinsa, nippuside pitämässä paketin kasassa liimauksen ajan. Vanerin pala päälle, koska pitäähän tuohon jonkinlainen "peltikatto" saada :D


Ja siinä se katto! Kajaripaketti tulee lauteitten alle. Pelti on otettu talteen kotoani puretusta leivinuunista. Jatkoi elämää kajarin kattona :)

Please Kirjaudu to join the conversation.

Time to create page: 0.166 seconds