Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
kuvaus

AIHE: Discovalot tee-se-itse

Discovalot tee-se-itse 1 vuosi 7 kuukautta sitten #818

• mick
  • mick hahmo
  • POISSA
  • Ylläpitäjä

Hehee! Kiinasta tuli uusi lelu :) Kivaa valoa tekee

Aika pieni laite

No, mini tuossa lukeekin :) Mutta yllättävän hyvin toimii!

Tietoja... Pitää asentaa tuo johonkin Clubilla

Videonpätkä selventää toimintaa

Myös tällaisia E27 kantaan tulevia jänskiä lamppuja tuli tilattua

Mukavat valokuviot tulee tästäkin :)

Videota myös tästä
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Discovalot tee-se-itse 1 vuosi 7 kuukautta sitten #821

• mick
  • mick hahmo
  • POISSA
  • Ylläpitäjä

Yksi rikkinäisenä ostamani diskovalo, tai sen osa. Kaksi halogeenilamppua osoittaa sivuilta keskellepäin, jossa puolittain valoa läpäisevistä peileistä kasattu kolmio (prisma -muodossa), ja sitä peilikasaa liikutellaan musiikin tahdissa. Lamput oli palaneet, eikä se peilihässäkkäkään liikkunut mihinkään. Mittailin että jännitettä tuo tuntuu saavan... Tuossa kuvassa moottori osittain purettuna. Ei ongelmia ainakaan tuolla

Loputkin purettuna moottorista. Käämithän siellä oli poikki... Vaikuttaa että tuota ei juuri korjatakkaan. Jostain siis uusi? Valo on "Dj Series by Martin, DJ Series Sweeper, Martin Professional"

Tuommosia todella halpoja LED -härveleitä piti tilailla kiinasta. Ei kyllä tulis mieleenkään alkaa itse rakentamaan tuollaista 4 euron hintaan

Ja värkit saapuivat. Ja kuten eBay linkistä näki, pistokkeet oli jenkkimallia... Joten vaihdoin ne. Kuitenkin käyttöjännite 110...240VAC. Ajattlin nuo sijoittaa seinille, ikäänkuin kyljelleen

Video toiminnasta

Discovalot tee-se-itse 1 vuosi 6 kuukautta sitten #832

• mick
  • mick hahmo
  • POISSA
  • Ylläpitäjä

Jee! Iski elektroniikkapeli inspiraatio, ja lapsuuden kodista moisia kapineita penkoessani löysin tämän! Plasmalamppu!

Aijai on tää vaan niin hieno kapine :D

Discovalot tee-se-itse 1 vuosi 4 kuukautta sitten #861

• mick
  • mick hahmo
  • POISSA
  • Ylläpitäjä
Jääny noita selaimen välilehtiä auki, laitanpas tähän linkkejä niin ei tarvi pelätä että menee hukkaan:
-Savukoneneste 16,90€ valotikut.fi/fi/savukoneet-ja-tarvikkeet...-neste-5-litraa.html
-Rave on 4 ever -setti 149€ www.mulletoi.com/shop/baila_baila/discol...ver-discovalopaketti
-Peilipallosetti 69,90€ www.mulletoi.com/shop/baila_baila/discol...kkaalla-led-spotilla
Sivu luotiin ajassa: 0.209 sekuntia

Contribute!
Books!
Shop!