f t g m
Copyright 2024 - Custom text here
× kuvaus

Astro Starcraft

  • mick
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 7 months ago #744 by mick
Astro Starcraft was created by mick

Voi hele, mitä nyt taas?


No Chevrolet Astro Van STARCRAFT SL-DM15Z/2820. Tuli mulle, vaikka aina olen noita koittanu vältellä. Jos Chevyn paku pitää saada, niin kyllä sen pitää Vani olla ILMAN astroa. No tämä nyt tuli kuitenki minulle, minkäs teet


Pientä klommoa ja bensatankin luukun ympäristöä lukuunottamatta vaikuttas kuitenki ihan siistiltä autolta. Keulasta puuttuu paljon osaa, mutta ne löytyy peräkontista. Ainakin enimmäkseen...


Hieman rometta sisällä, kuten etupuskuria yms. Miksi keula on purettu?


Tässä syy. Eli moottorivika tullut, ja moottorin vaihto aloitettu. Itseasiassa tuo moottori on minun myymä, joskus 10 vuotta sitten? Ainakin tuntuu että siitä olisi jo kymmenen vuotta... Jostain syystä vaihto jäänyt kesken. Aika/rahapula? Saapa nähdä saisinko minä tuota liikkeelle, vai pitääkö pilkkoa osiksi


Takapenkitkin olisi. Tietoja autosta:
Liikenteestä poistettu 2.8.2012, ajoneuvovero erääntynyt 16.11.2011. Tuosta on aikaa nyt 4 vuotta ja 9 kuukautta, joten verovelka vanhenee 3 kuukauden päästä, jos oikein muistan... Vai oliko se tuosta viimeisestä käytössäolopäivästä 5 vuotta, eli velka vanhenee noin vuoden päästä?

Auto on käyttöönotettu 19.07.1991, viimeinen katsastus suoritettu 17.10.2011. Iskutilavuus 4290 cm3, suurin nettoteho 112kW/150,3HP.

Please Kirjaudu to join the conversation.

Time to create page: 0.125 seconds