f t g m
Copyright 2024 - Custom text here
× kuvaus

Palju

More
3 years 3 months ago #1381 by mick
Palju was created by mick
Kyllähän se paljussa pulikointi on ihan kivaa hommaa, mutta en missään nimessä ala maksamaan siitä niitä summia mitä pyytävät. Saiskohan sellaisen tehtyä itse?
Itseasiassa, halvimmaksi tulee kun käy vuokraamassa paljukärryn silloin kun sellaista sattuu tarvitsemaan. Ei oikeastaan mitään järkeä omistaa sellaista itse.

Paitsi, jos sellaisen sattuu saamaan erittäin edullisesti! Jopa niin edullisesti, ettei tarvitse maksaa mitään.


Naapurikunnassa oli tällainen paljuprojekti, "lahjoitetaan hyvään kotiin". Sovin haun seuraavaksi päiväksi, ja töitten jälkeen sitten lähdinkin ajelemaan saamaani osoitetta kohti. Matkalla soitin, että olisin nyt tulossa. Puhelimesta kuului vain "Errr, ööö... Joo. Olen vähän pahassa paikassa, saatoin unohtaa koko paljuhomman. Mutta kuule, siellä on halli, hallissa trukki. Toisen hallin päässä on jatkopiikit. Ja palju on hallien takana. Saisitko itse otettua sen kyytiin?". No, sainhan minä :)


Oman hallin pihassa, piti saada tuo trailerilta pois, mutta kuitenkin siirreltäväksi. Ei ole Willeen jatkopiikkejä, hieman hankala muuten liikutella


Noin, sinnehän se lumpsahti. Onhan tuo aika kurjassa kunnossa, mutta jos tuosta saisi vielä toimivan esim nuo kaikki laudat vaihtamalla? noin 80 metriä lautaahan tuossa on. Pitää vähän tutkia vielä kun kerkeää. No ainakin nuo pannat on vahvat, ja kaminakin näytti olevan paljun sisällä. Jospa tuossa olisi aihiota sen verran että saisi toimivan rakennettua..?

Please Kirjaudu to join the conversation.

Time to create page: 0.130 seconds