f t g m
Copyright 2022 - Custom text here
× kuvaus

Scania M82 1981 kuorma-auto

More
3 weeks 4 days ago #1656 by mick
Uusi kaveri astui mukaan remmiin! Tai siis, uusi minulle, mutta tämän kirjoitushetkellä 41 vuotias...

Scania M82

Vanha kaveri, mutta tätä ei tietotekniikka ole sotkemassa! Tärkeimmät ominaisuudet: 7000kg saa ottaa kuormaa, tässä on Hiab nosturi ja kippaava lava.

Autonhakureissulla sattui matkan varrelle tällainen kapeahko silta. Ja erittän kovasti liikennöity, vastaan tuli (menomatkalla) kasettirekkakin.

Atego, joka jäi vaihdossa, piti ajaa vänkärinpuolen peili noiden rautojen väliin, ja vastaantullut rekka taitteli peilejä sisään niin kyllä se siitä just mahtu :D
Lisäksi vielä sillan molemmissa päissä oli heti sillan jälkeen aika kovasti liikennöidyt tiet. Molempiin suuntiin liikennettä, mutta vain yksi auto mahtui siihen sillanpään kohdalle kerrallaan, koska jonkinlainen pengermä oli heti sillan jälkeen. Väittäisin että ärsyttävin liikennepaikka tälle vuodelle, mistä olen ajanut

Kotimatkalla, hyvin mennä hyrskyttelee. Tottakai tuossa on laitettavaa, esimerkiksi käsijarrun kahva suhisee aika voimakkaasti, kuuluu videolla.

Please Kirjaudu to join the conversation.

More
3 weeks 4 days ago #1658 by mick
Replied by mick on topic Scania M82 1981 kuorma-auto
Nosturi tuossa on Hiab 071 AW / B2
Tässä on linkki PDF tiedostoon: http://projektit.biz/kuvat/Scania/Hiab.pdf (ruottiksi, lopussa "sanakirja :D )
- 7,2m pitkä (AW -malli)
- 1,8m etäisyydeltä 3870kg
- 3,6m etäisyydeltä 2000kg
- 5,4m etäisyydeltä 1300kg
- 6,9m etäisyydeltä 1000kg
- 1085kg painaa itse nostin

Please Kirjaudu to join the conversation.

Time to create page: 0.133 seconds